2010-12-27

Måndag, inte så hemsk

Jag är keff på att uppdatera, men nu kör jag ;)

Idag fikade jag med Katta, Jossan och Emelie. Katta kom direkt från frissan- AS FIN - Hon hade permanentat och klippt håret, det var typ 3 år sen jag permanentade mitt hår, är faktiskt sugen på att göra det igen, speciellt nu när jag såg Katta.
Senare drog Jossan och Empa så Jag och Katta drog vidare till Hötorget och åt sedan middag i Kungshallen, jag åt SUSHI som jag inte ätit på år och dar, MUMS ;)


Men ni kanske är nyfikna på vad jag fick i julklapp?

På julafton fick jag tre roliga saker:
Tack Momo och Mofa :D

Easy Curl från Babyliss. NICE :)
Men bästa var min xperia x10 mini pro. UNDERBARA ÄLSKADE. Nu kan jag blogga med mobilen så nu blir det förhoppningsvid fler och roligare blogginlägg med mycket bilder ;)
Denna vackra skapelse, mina vänner, är min nya kärlek :D me love long time! ♥
Fick även lite annat smått o gott men detta var de bästa! Sen fick jag bästaste presenterna av älskling. Underkläder, lotion, armband osv.. :) Han är bäst helt enkelt ♥

Kommentarer
Postat av: a med stort A

o jag fick en extern hårddisk :)

TACL ÄLSKLING !

2010-12-28 @ 02:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback