2011-04-14

Härliga Glada Juliette

Den här dagen har varit perfekt!
Sov i hässelby inatt hos Alles morsa, riktigt skönt! ;)

Skulle mött upp Sexy Jossan i skolan 11.30 för att käka lunch och plugga lite innan vår musiklektion, men så fick jag ett sms av henne där hon skrev att hon skulle till läkaren 11.20, därför tänkte jag: "men va chill, no stress, tar bussen som går om en timme då"
Chii på mig för när jag kommer ut till bussen som ska gå 12.00 så hinner jag precis se arslet på bussen när den lämnar busstaionen. Det var bara att vända tillbaka igen och vänta en halvtimme till! 
Men de gjorde inte så mycket, käkade lite kladdkaka som blev över från igår med lite fruktsallad och målade naglarna.
Otroligt fin dag idag btw; ljust, soligt men framförallt varmt. GREAT! :D
Solglasögonen var på hela dagen i princip. Hoppas på lika fint väder imorgon med!
Nä nu ska jag nog ta mig i kragen och sätta igång med Psykologin, så slipper man tänka på det sen. :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback