2011-04-13

Mi Anjelito

Det här inlägget vill jag tillägna min underbara pojkvän/bästavän/själsfrende("")
Vill bara säga att du är bland de bästa som hänt mig och utan dig känns saker och ting meningslösa.
I spegeln ser jag alltid dig brevid mig för vi går hand i hand. Och oavsätt hur arga vi blir på varandra så vet jag att vi alltid kommer förlåta varandra.
Du är min bästa vän och jag älskar dig över allt!♥

Nu blev det kanske lite som en kärleksförklaring, men jag känner att det är han fan värd.
Idag fyller han nämligen 19 vårar. Vi ska fira detta hos hans mor i Hässelby.
Ser jag mycket fram emot!
Men hörrni, jag måste stressa in i duschen nu! Ska va där hemma 6/halv 7.
JALLA JALLA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback