2011-12-13

We Are The Night

Har precis fixat hem en film med samma namn som dagens rubrik.
Jag kan berätta sen om den var bra eller inte.
Har haft en ledig dag och har därför spenderat min tid i sängen med te och film. Har den där veckan nu som inte är så rolig och har därför 10 knivar som hugger mig inifrån i magen = jätteskönt -.-

Ska hoppa in i duschen nu sen proppa mig full med värktabletter för jag och farsan ska ut och övningsköra efter middagen. Sover för övrigt i Hässelby inatt! Looking forward! :)

Btw, Jag måste tipsa om en film för alla er som älskar hajfilmer ;)
SHARK NIGHT

Den var faktiskt helt okej, men som med alla andra skräckfilmer inkluderande hajar, så var den ganska osanolik, ni vet, hajar som flyger upp i luften flera meter och hugger ned någon från ett träd och dylikt..
Men ni borde se den. Rätt kul faktiskt!
Kanske något man själv borde göra med någon man inte gillade och personens hela umgängeskrets.. ELLER?! :P ha ha ha.. Helt sjukt..
Den får ♥♥♥ av 5

Kommentarer
Postat av: Fraj

du borde se Piranha om du inte sett den, visserligen inte hajar, men fortfarande helt jävla störd ;)

2012-01-07 @ 21:47:19
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback