2011-02-22

Breathe Me

Lost. I have lost myself again. I think I need a brake. Lost. I feel unsafe. Be my friend.
Breath me. Unfold me.  I am strong. Breath me. Be my Friend. I am not needy.
I'll warm you up. Breath me. 


Hey tjejer och killar! :)
Sist jag uppdaterade har det inte hänt så mycket. Har under den senaste månaden lämnat in 1 mobil, 2 ringar, armband och bantningspiller(?) till vaktmästarn, tycker att jag har varit riktigt duktig som lika gärna hade kunnit ta allt själv..
Just nu? Jag lagar Bami Goreng. Det är precis som Nasi Goreng fast med nudlar och kyckling istället för ris och kött!
Det kommer bli awesome! Ikväll ska jag sova hos älskling också. (Ja shit va länge vi har vart tillsammans, jag vet) och mer blir det ;)
Älskar min Alexander över allt annat! Han är min värme i denna satans vinterkyla, som btw vägrar ge med sig? kom igen nu sverige, VI VILL HA SOL GOD DAMN IT!! eller hur ??
Aja ska återgå till matlagandet, mamma och pappa börjar bli otåliga :P hehe
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback