2011-02-23

Crazyyy

Jag borde sluta bry mig så förbaskat om vad andra tycker om mig..
Eller bryr jag mig verkligen?.. igentligen bryr jag mig inte speciellt.. Jo det är klart jag gör, men inte till den grad att jag klär ut mig som en pinuppa och intalar mig själv att "en glass för mycket kommer ge mig balong-mage och hamsterkinder" Detta bara för att få en kommentar i skolan om att jag är så sjukt sexig nu när jag ser ut som ett anorexiafall.

För helt ärligt så är majoriteten av tjejerna på min skola ANOREXIAFALL. Jag blir tokig. 
Man ser dom stå där och skära upp en tunn skiva bröd med knappt något smör på. När jag kliver fram. Jag skär upp 4 mackor och brer nogrant smör över hela mackornas yta, samtidigt står de där och granskar mig noga. Man kan verkligen känna deras blickar i nacken när man går därifrån. Man kan nästa höra hur de tänker "ÅH HERREGUD VAD MYCKET SMÖR HON HADE PÅ MACKAN, SÅG NI TJEJER?! HON KOMMER JU TYP BLI JÄTTESUPERDUPER TJOCK"
"YUMMIE, smör!" tänker jag och går och sätter mig hos gänget.

Jag tänker sluta sitta här och waina om hur irriterad jag är på dessa psykostörda, förvirrade tjejer, tror att det lyser igenom rätt klart genom denna text. Jag menar, ni är ju inte efterblivna.

Jaa.. vad mer hade jag tänkt skriva. Jo juste! Jag åker till Björnrike i år igen med min pojkvän och hans far och lillebror. I år kommer jag inte vara där lika länge. Bara några dagar. Vill spendera lite av mitt lov hemma också!
Ska bli skönt att komma bort, även om jag måste plugga gärnet pga min sinnesförvirrade NK-lärare..
Men jag vet att jag tycker det är skönast när jag väl är hemma igen. I min säng.
Håller på med en packlista just nu men tappade intresset för det ganska snabbt. Men det är nog dags att fortsätta med listan nu. Har inte börjar med psykologin heller. Fan vad jag är jobbig...

Avslutar kvällens inlägg med en favoritrad tillägnad min käre vän Katta->Attak.blogg.se
"I'm On A Boat Motherfucker, Don't You Ever forget!"

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback