2011-07-11

Finns det en, så finns det flera...

Tjo. Sitter här igen i västervik och spelar kort med bror min. Mini ligger i sängen och vilar och magen är galet stor nu. Tänk om ungen tittar ut när jag är här :O :D trots allt bara 3 veckor kvar till de beräknade datumet, Sen blir jag tant julia/faster julia ah u name it :)


Nyss var vi ute på promenix med Luffe och brorsans polaren Johan och hans hund Kia. En galet sjukt' fin amstaff/pitbull. oooh va fin hon är!!!!!!!! Vill ha henne ( ;) )
Medans jag lekte med Lufus hängde Kia i luften och försökte få loss en gren. Hon är som en jäkla kanin, haha.


Imorgon ska vi till sjukhuset och hälsa på min farmor. Måste stålsätta mig inför det eftersom sjukdomen tärt så mycket på henne. Fyfan. Hela helgen har vi fixat och donat med hennes lägenhet och sagt farväl till  huset på pepparängen.
Känns så konstigt att det är sista gången vi vistas där nu... Fan asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback