2011-07-18

*I know that goodbye means nothing at all*

Nu har alla lagt sig inklusive hundarna och här sitter jag som varje kväll och har så mycket att säga men får helt enkelt inte ut det.
Vad har vi gjort idag? Inte mycket. Borde hälsat på farmor men det gjorde jag inte. Får göra det imorgon. Vill hälsa på farfar också, åker ju trots allt hem till Stockholm på torsdag men det har jag igentligen ingen lust med som det ser ut nu. Jag har en tom lägenhet där som väntar och jag lämnar världens finaste människa, min bror, efter mig. Låter inte speciellt lockande? Jag vet 


Skev bild. Funtar på att färga håret svart igen. Orkar inte vänta på att håret ska växa ut. Kommer ändå gå runt halvt blond och halvt rödhårig då och ah. Ni hör ju själva. Inte snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback