2011-07-14

Jippie To Be Hippie

Halluu!
Lagar pannkakor atm, eller ah jag skriver ju detta inlägg atm :P
Dagen har varit ganska trist och grå. Brorsan och Mini var på begravning idag, hennes morfars begravning. :( R.I.P
Jag tog hand om Lucas sålänge så han har lekt på gården och jag har kollat film och sprungit ut till han vartannat.

För en kvart sen kom jag och Mini tillbaka från affären men hon hade glömt köpa folköl till brorsan så nu som gengäld skulle de åka till bolaget och så skulle han få .. wait for it... STARKÖL tror ni han blev glad som ett barn på julafton eller? :P HAHAHA

*It´s Jippie To Be Hippie*

Ikväll ska va ha en liten movienight med chips och dipp eftersom brorsan gick och la sig när vi skulle starta filmen senast ^^

Hoppas de e bra i Storstaden och vart helst ni befinner er :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback