2011-07-02

You can run over me with your 18 wheeler but You can't keep me down

Hej. De va ett tag sen.. eller?
Jag har jobbat, ätit, sovit, jobbat, ätit, sovit... aa ni fattar. inte haft ork eller tid till att blogga om min spännande vardag. Men nu är jag ledig. fram till den 25 non gång, ska då ringa min handledare och prata timmis.
Yeah I know. Julia på ett äldreboende = ... what?  -> nej men det är sjukt kul där och det är galet givande. Rekomenderas! (för er som har åtminstone lite tålamod dåra)

Idag hade jag planerat dagen med julia, valpen harlie och alle. vi skulle dra iväg och bada. Men sen blev allt ändrat och jag sitter nu hemma hos mig och är fett sne och ah.. hela dagen som jag hade sett fram emot gick kepprätt åt helvete med andra ord.........

Så.. därför ska jag nu dunka musik och hitta nåt att äta.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback