2011-06-20

Kom precis...

Kom precis hem, har varit ute med en tjejkompis och snackat lite tillsammans med hennes två tjejkompisar, skitmysiga!
Haha, smsade pappa runt 9 och ba "jag är hemma när som, träffade på J****, så är hemma om typ 10"
-Jo tjena, kom hem 22.56 och har just duschat och ligger nu i sängen ^^

Helgen har varit rätt så skön. I lördags var jag ute med henne (som jag träffade nyss) i rålis och träffade två av hennes killkompisar som även dom var skitmysiga :P

Sen i söndags firade vi Alles syster (blev lite avis på alla fina presenter hon fick, ville ta med några hem haha)
Idag har jag chillat i bkb hos alle efter jobbet. Vi hade Harlie och Wilma så det var galet roligt. Fick sedan följa med när han övningskörde med sin mor, måste erkänna att de va liiiite småläskigt, haha nädå. Litar på honom ;)>

NU ska jag dra på en rulle att somna till. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback