2011-06-08

Nu händer det

Japp nu händer det mycket ska ni veta!
Har varit på informationsmöte idag gällande mitt sommarjobb på Serafens äldreomsorg.
Det var faktiskt riktigt roligt och jag kände igen majoriteten av de andra ungdomarna som var där. Som vanligt var jag den enda som pratade, alla andra satt och höll käften och var almänt blyga (sköna typer) men nej nu ska jag inte vara dömande, träffade faktiskt två riktigt fina tjejer som jag pratade en hel del med :)

Ikväll klockan 8 ska jag iväg med Jossan och kolla på en lokal som vi ev. kommer ha nästa år till studentskivan. Roligt, roligt.......
Helt ärligt, har tjejerna i vår klass tagit detta aldeles för personligt och varje gång vi försöker prata med dem om det så ryggar de tillbaka eller går till attack, lite patetiskt faktiskt, det är ju inte bara deras skiva.. själviskt.. lite synd :(

Anyway, I helgen blir det riktigt kul :D brorsan kommer och hälsar på nu på fredag och imorn ska jag och gänget ut och fira att vi fått sommarlov. Så jaa.. det händer en hel del nu, looking forward, looking forward ;) hehehe
Menmen, nu ska jag ta en dusch eftersom jag lökar sönder (vilket otroligt varmt väder vi haft idag) men man ska inte klaga :)



Höres, Peace, Puss. TJARRÅ BLOGGEN!! weeeiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback