2011-06-17

Varför Vi Danza, danza hela tiden

Hej mina fina läsare!
Slutade jobbet för en timme sen och kom hem för en halvtimme sen. Ganska fartfylld dag jämfört med de andra dagarna. Vi hade nämligen tårtkalas idag och de boendes anhöriga kom dit. Vi hade bakat bullar också - galet goda. Mmmm ;)

Sen jag kom hem, har jag bara kollat videos på youtube men ska börja göra nytta snart- städa mitt rum till att börja med.
Många av er känner säkert till AnaGina, bloggaren. Hon brukar göra små sketcher och är då olika karaktärer, mest känd är hon nog som Diskoturken.
Men min favoritkaraktär med henne är Khadidje. Här är en av mina favoritvideos när hon är Khadidje! 
HAHAHA jag dör av garv varje gång jag ser den här :P
"A-KASSA,A-KASSA" HAHAHAH



Idag kommer älskling hem från Sala. Satan i gatan vad jag har saknat honom!♥
Rapping,rapping,rapping,rapping... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback