2011-03-03

Saknat mig?

Kom hem sent igår från Björnrike. Det har vart kul men nu är jag äntligen hemma igen. Det är så sjukt skönt att få sova i sin egna säng. :)
Drömde att jag hade klippt av mig allt hår inatt dock, inte så kul. När jag vaknade var jag tvungen att känna efter så allt hår var kvar. Man vill ju inte bli skallig, då skulle pojkvännen ringa zimone och be henne göra ett underverk :P Han säger det jämt. Om jag t.ex skulle få för mig att färga håret blont eller något annat som han inte gillar så ska han ringa Zimone och binda fast mig på en stol så hon kan rätta till det :P haha! Han är ju för rolig när man tänker efter...

;) ...



Hmm vad mer hade jag tänkt säga.. Vad jag ska göra idag?; Joo.. Idag ska jag bara sega i soffan, kollar just nu på Remember me, innan kollade jag på en annan film med Mel Gibson. Han är för jäkla bra, härlig skådis! Lite Galen sådär.. haha :D

T a l k T o Y o u La t e r, Baba ♥


Kommentarer
Postat av: Katta

Tycker du ska skaffa som han på bilden! Det vore sjukt sexigt!

2011-03-03 @ 20:15:48
URL: http://attak.blogg.se/
Postat av: Juju

I know, right? :D har funderat på det länge men kommer aldrig bli lika sexig som Mel ändå så.. jag har bestämt mig för att lägga det bakom míg :D

2011-03-04 @ 18:26:11
URL: http://axent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback