2011-03-15

Sjuk till Eclipse

Heelluu, Queen J här. ;)
Ligger hemma sjuk. Inte den där "ligga på toaletten-vilja dö"- sjuk, utan snarare "hosta till lungorna ligger på talriken"-sjuk. Förkyld. Och som vanligt när jag blir sjuk så blir jag inte lite sjuk utan Väldigt sjuk.


Har kollat film idag och druckit chailatte, mamma köpte hem chai-pulver. Hon gick runt på tre caféer och frågade efter chai-syrup och ingen av dom hade, jävla amatörer. CHAI LATTE SKA GÖRAS PÅ CHAI-SYRUP inte äckligt pulver... De sa tillochmed till henne att det inte finns chai-syrup, idioter.. KOM TILL CAFÉT DÄR JAG JOBBAR SÅ KAN JAG HÄLLA DET I ÖGONEN PÅ ER STOLPSKOTT.. :@

Gosh.. nu har jag fuckat ur tillräckligt inför era läsande ögon..
Bara för att utrycka min skadeglädje så har jag smittat ner Alle. muhaha om jag smittar han sissodär 24 gånger till så börjar det jämna ut sig mellan oss! :P


Jag undrar om det är någon mer än jag som fått upp ögonen för twilight-filmerna igen? Jag har precis haft film maraton med alla filmerna. Eclipse är ju den 3:E och även den senaste atm, men jag kan inte låta blir att störa mig på den. de spelar jättedåligt, allt känns tillgjort och den är sjukt dåligt gjord.. Illvilliga regisör som bara tänker på pengar istället för folkets upplevelse... :(
1:an och 2:an är bäst, måste jag välja just nu? så väljer sätter jag 2:an på första plats, Jacob är så sjuuuuuukt sexig i den när han klippt av sig håret. (FÖRLÅT älskling, men du vet att du är den enda i mina ögon ;) :P )
Anyway.. Vissa säger att han ser för pojkaktig ut men SCREW THAT, kolla in absen.. bara jag som dreglar ?
he he he hmm  Men frågan är: Vem skulle jag helst vilja dejta? (om jag inte träffat alle då vill säga :D )

Taylor Lautner (Jacob) eller Angelina Jolie (min favorit i allmänhet)



Grrrrr... ;)
Eller kanske Angelina Jolie.. oh damn looking good..

SORRY JACOB DET BLIR ANGI!! vem kan säga nej till jordens snyggaste?!
I hate loving her.. shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback