2011-03-06

The Way That I Drive You Crazy

Jag just nu ;)

Känner mig fett tekniskt. Har lyckats omformatera musik till mp3-form och fört över allt till mobilen.
I'm a fast learner. Tittade på när A gjorde det igår, var ju tvungen att försöka när jag kom hem. And I did it :D Damn I'm good.
Dessutom har jag varit duktig och rensat dokument i datan. Hade massa gammalt skit, såson sparade konversationer sen lång tid tillbaka. En del som gav mig inte så trevliga minnen, därav kändes det nödvändigt att raderas.

Imorgon har jag naturkunskapsprov. I ärlighetens namn har jag knappt pluggat, men hela grejjen känns så uttjatat, säker på att det kommer gå bra!
Wish me Luck! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback