2011-05-02

Att se dig le gör alla bekymmer värt det

Hey hey trött chey..
Idag blir det ytterligare ett sånt där "hej läs om mitt crapiga humör-inlägg" men med tankte på att jag inte har nåt bättre att tillföra bloggen trots att jag var lite bloggsugen så blir det som det blir.. 
Har migrän, mår illa och känner mig almänt slut. Har inte sovit bra inatt eftersom jag helt oprovocerat började blöda näsblod sent igårkväll, då pratar jag inte lite grann utan jag blödde nonstop i 45 minuter, på morgonen upptäckte jag att de fortfarande blödde, så i princip blödde jag väl hela natten från och till..
Inte så konstigt att jag mår illa? Nej, har förmodligen svalt 1 liter blod under nattens gång...

Har väl haft en helt okej dag, inte hänt så mycket.
Just nu tänkte jag dra på en film och sedan försöka sova lite och hoppas på att huvudvärken och illamåendet ska försvinna..
Ikväll sover kanske Alle här, vi får se.. han lär ju vara rätt dragen (fotboll, ja ni fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback