2011-05-11

Dagens Filmtips

♥Hey.
Nu e jag här igen och klagar. Min dag har varit allt annat än bra. Hade två prov, eng.nationella på eftermiddagen och rättskunskapsprov på morgonen, de första gick inte alls som planerat, medan det andra (Rättsk.) gick bättre. Borde få VG.
Jag är inte speciellt trött (som jag alltid är annars) men däremot helt slut, sönderstressad. Det är mindre än en vecka kvar tills jag blir 18 och är t.o.m stressad över det. Vet inte vad jag ska göra, med vem eller hur.. Eller A har nämnt nåt om någon krogrunda, eller dylikt, men vi och vilken armé liksom ^^
Men det blir mysigt även om det bara blir vi iofs :) såklart ♥
Vad jag tänkte göra nu, är att kolla på filmen Spiderwick

Mitt favorit-troll! :P
Han blir stor & grön när han blir arg, enda sättet att lugna ner honom är att ge honom honung. (HONING) Lite som mig med andra ord, ge mig nåt sött så blir jag oftast på bra humör - OM INTE, så kommer jag inte vilja slå just dig iaf ;) Haha! Har ni inte redan sett denna film? SE DEN GOD DAMN IT!

Spiderwick
Handlar om en ung kille som, med sin tvillingbror, storasyster och mamma flyttar ut på landsbyggden. Det visar sig att skiljas från sin far inte är det enda jobbiga eller svåra som han tvingas stöta på. Det hela eskalerar då alla runt omkring blir indragna i det hela.
En troligt sevärd film som rekomenderas starkt. Det bästa av allt är att det är en familjefilm!

Betygsättning: ♥♥♥♥♥ av 5
(Full pott med andra ord) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback