2011-05-05

Long time

Imorgon är det eng. nationella. Inte taggad alls! Känns som det kommer gå asdåligt, men på kvällen ska jag på bio med Jossan och Katta det blir nice :D looking forward..

För övrigt har det inte hänt så mycket på sistone. Pratat med brorsan och fått veta att klantskallen lyckats fått sin axel ur led, jag är inte förvånad om vi säger så :P haha..

Just nu? Ja.. jag sitter hemma hos A som verkar mer intresserad av sin dator än av  mig för tillfället. Otroligt rolig jag vet :) menmen.

Nu är det exakt 1vecka och 5 dagar kvar tills jag blir 18 och tills jag åker till BARCELONA! wihoo!!!
(för er som har lite trög huvudräkning: den 17maj fyller jag år- och jaaa jag vet att det är Norges nationaldag, men jag har, ändan sedan barnsben, intalat mig själv att Norge firar mig den dagen :P )

MEN
min kära vän Katta fyller även hon 18 den 17e så det blir dubbel-födelsedag, hehe ;)
lite ruligt sådär..

Aja ska läsa lite kinesiska nu. puss

Kommentarer
Postat av: a med stort A

du ljög ! du läste ingen kinesiksa :) du kollade på film

2011-05-06 @ 18:32:41
Postat av: Jullan

Pffft.. jag kollade visst INTE film, jag läste.. SEN kollade jag film

2011-05-08 @ 12:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback