2011-11-24

Maourrr

Sovit hela dagen. Var ute och dansade igår med Sexy J & Katta mf. De va skitkul! Vi kom inte hem försen efter 3 och vi skulle upp 6.45. Vi kom till plugget och slutade 10.15.

Jag åkte hem till mig, tog av mig kläderna, släckte ljuset och jag tror inte ens att jag hann krypa ner ordentligt under täcket innan jag däcka^^

Vaknade av att farsan kom in i mitt rum 18.. nonting och sa förvånat: "jasså är du hemma"
"mm" mumlade jag och somnade om :)
Men nu är jag vaken, och har käkat middag- dock fortfarande lika trött som när jag gick o la mig :P

Nu ska jag försöka packa en väska för imorgon efter plugget tar jag o farsan bilen till v-vik.
Dop på lördag för min älskade brorson Vilde!
/Gammal bild/

Med dessa ord (och bild) hälsar jag tydligen
Fu
& G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback