2011-10-18

SEX AND THE CITY

Har verkligen varit helt slut, känns som jag dyngat hela natten - vilket jag faktiskt inte gjorde eftersom A sov här. Men jag sov ju i och för sig inte så många timmar för det.
Har historia-prov på torsdag, ska på nannycertifikatskurs på torsdag, imorgon ska jag plugga arslet av mig, och har hemtenta i geografin plus IR-läxa (international relations) till på fredag det med, plus att FINA JOSSAN BLIR 18 PÅ FREDAG.. Som ni hör, mycket att göra på kort tid.

Men å andra sidan- IG är också ett betyg, haha
Japp, nu blir det åka av. Sex & the city och glass (som om jag inte ätit tillräckligt med skit på sista tiden)
Men nu förtjänar jag det banne mig, ont i magen och pluggat trots att min hjärna inte velat samarbeta på hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Sexy J

Sköningbild på den! Puss på dig härliga tjejen!!

2011-10-25 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback