2011-10-14

Vad hände med...

Spontanitet
Vad hände med spontaniteten, på riktigt? Jag brukade alltid vara spontan förut.

Vid vilken tidpunkt glömde jag bort MIG?
Häromdagen satt jag och tänkte saker i stil med: "Nej dedär kan jag inte göra, de skulle inte den och den tycka om" "Det där är oundvikligt, men får väl försöka sluta tänka på det"
Sen när är det okej att skita i sina egna drömmar för att andra har större drömmer för dig/om dig eller drömmar som rör dig?
Är det så det blir när man börjar bli vuxen, ska man bara bita i citronen eller göra det man känner för i hopp om att de ska lära sig att acceptera ens val? 
Är kärleken för ens partner, ens mamma eller ens syskon något man gömmer sig bakom, eller låter man dom använda den mot dig för att, kanske undermedvetet, få dig att ge upp framtida val som inte främjar deras önskningar/drömmar?

Herregud, kan inte någon komma ut med bok som ger mig lite svar...
Jag är förvirrad.
Jag återkommer med lite svar, när jag får dem!

Love

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Svar på din fråga finns i ett enskilt inlägg nu! http://mmeeli.se/2011/october/answers.html



Något mer du undrar över? :)

2011-10-14 @ 19:22:26
URL: http://mmeeli.se
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ca 160 kr, men den fungerar att använda ca 4 gånger så den håller i en månad om du tvättar det var tredje dag och inte oftare :)

2011-10-16 @ 15:07:45
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback