2012-02-15

Allt förutom

Idag är det en sådan där dag när man vill och måste göra  massor fast att man vet att man aldrig kommer hinna. Har fixat till bloggen, lite finare tycker jag. Stilrent. Har lite små detaljer som ska finslipas men det orkar jag inte syssla med nu. Annars har dagen flytit på rätt bra. Dansat en hel del i skolan. Tror dansen till musikalen börjar sätta sig i bakhuvudet äntligen. Behöver kanske öva lite till då. Haha.

Vill förresten hälsa glad alla hjärtans dag (i efterskott)! ♥ Firade såklart med A. Eller, firade och firade. Han kom hem till mig och somnade, medan jag kollade skräckfilm och drack te i min ensamhet. Haha. Wonderful! 
Apropå te, har en ny te-smak här hemma som jag tänkte prova nu! Sedan ska jag nog träffa Julia.
Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback