2012-02-16

LISTAN 1

Dag 1. Första punkten på LISTAN: 3 bilder på mig
Den här är tagen för galet länge sen på en hemmafest i Jakan.
Jag kan meddela er om att jag även var, lite smått, rund om fötterna här.
Min pappa tog den här bilden på mig i Kälvesta hos min siz.
Även denna bild togs för ett tag sen.
Jag gillar den väl inte speciellt mycket, fast pappa blev jättenöjd.
Dock ser mitt ena öga skevt ut som satan.
Kollar ni nära så ser ni att den ser tudelad ut; ena halvan brun, andra svart. Wierd..
Här är jag på bron mellan gamla stan och slottet (kommer inte ihåg vad den heter)
Den här bilden väcker minnen hos mig, därför valde jag den, ^
dom andra två ovan vara bara några jag valde lite random.
Jag och J, en tjejkompis, var ute och gick, i det fina vårvädret,
när två italierna kom fram och ville att vi skulle ta kort på dem. 
Det hela resulterade i att vi hade fotokalas och visade dem runt i vår fina,
annars rätt tråkiga, stad. Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback