2012-02-17

LISTAN 2

Dag 2. Andra punkten på LISTAN: 10 fakta om mig

  • Jag är (otroligt nog) galet envis
  • Mitt saldo är alltid deprimerande lågt på kortet, men det ska ändras! (*osäkert skratt*)
  • Jag hatar leverpastej
  • Jag älskar att "bad-duscha" (Man sitter i ett halvfullt badkar och duschar samtidigt)
  • Älskar att efter "bad-duschen", toppsa öronen i sängen! (slänger dem självklart efteråt, man ska vara snäll mot sin öron! = toppsa varannan dag)
  • Jag har fobi för trånga utrymmen, framförallt hissar.
  • Mina enda husdjur är dammråttor, dock inga silverfiskar *sad-face*
  • Har en fix-idé att mina naglar & händer alltid ska se bra ut, annars gömmer jag dom
  • Älskar att reta gallfebern ur folk, speciellt mina homies Attak och Dialektfyllan (numer deras smeknamn, föredetta Katta och Sexy J)
  • En riktigt negativ sak: Jag kan förakta människor jag aldrig träffat
That's all for now
Dialektfyllan hälsar: "Fuck the system, spela monster world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback