2012-02-18

LISTAN 3

Dag 3. Tredje punkten på LISTAN: vad jag ätit idag

Frukost: Ett glas vatten och äpple (bantar inte, men hann inte äta, var i skolan och skrev ett prov kl 9. -Ja, på en lördag)

Lunch: Käkade lunch på Foam som ligger på Östermalm med A, hans mamma, hans syster och hennes kille. Jag tog en brunch: American pancakes, med glass och frukter+bär till som: ananas, blodapelsin, hallon, banan, äpple, sån där konstig frukt som ser ut som stjärnor (vet inte vad den heter) och lite annat smått och gott och så drack jag vatten till och en Latte. Anledningen till att vi åt vid Foam är att man får ha hund där. Vi hade Harlie vår lilla valp med oss!

Middag: Käkade middag hemma med far, mor och A. Vi åt ris och kyckling i sås med grönsallad vid sidan av och jag drack vatten till maten även vid middagen.

Nu ska jag fräsha till mig och klä på mig för jag och A ska på bio med Zimone och Freddie!!!
Vi sover i Hässelby.

Älskar att ha så många hem som man kan åka till utspridda lite sådär lagom. Haha!
Ha en bra lördag. Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback