2012-02-19

LISTAN 4

Dag 4. Fjärde punkten på LISTAN: 5 sanningar om mig
  1. Jag hatar fötter men älskar händer (när de är välskötta)
  2. Jag bor i stan men tycker inte om stan alls
  3. Jag är egentligen blond (funderar faktiskt på att bli blond igen, är mörkbrunett atm)
  4. Jag har bruna ögon men skulle vilja ha blåa, isblåa som min bror
  5. Jag är den enda i min familj som är född i Stockholm

    Ungefär den här blonda färgen hade jag från början, vill ha den igen.
    Btw, Kristen Stewart är sjukt snygg, oavsätt hårfärg! ♥
Här har ni fått ta del av halvskumma sanningar om mig.
Nu kommer mami snart och hämtar mig hos A.
Vi ska åka till bromma blocks och kolla på vinterjacka till mig.
Hoppas jag hittar en idag, vill inte frysa mer!
Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback