2012-02-22

LISTAN 5,6,7

Hallu! Eftersom jag slackat med LISTAN under tre hela dagar nu,
får ni alla tre på en och samma gång i detta inlägg! Härligt!

Dag 5. Femte punkten på LISTAN: det här hade jag på mig idag

Som ni kanske ser i hörnet så är jag barbent,
men jag hade svarta strumpbyxor på mig innan.
Sedan hade jag ytterligare en svart kofta, skinnjacka
och svarta lågskor med lite klack på!



Dag 6. Sjätte punkten på LISTAN: en dålig vana jag har

Jag somnar ofta i badkaret vilket brukar resultera i att jag blir sen
om jag stämt träff med någon.




Dag 7. Sjunde punkten på LISTAN: något jag längtar efter

Jag längtar sjukt mycket efter resan till Västervik där min bror+familj bor!
Jag ska åka dit nu i helgen och då kommer jag även få mysa med denna goseunge:

Min brorson, Vilde! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback