2012-02-23

LISTAN 8

Dag 8. Åttonde punkten på LISTAN: detta ångrar jag
Jag ångrar att jag alltid skjuter upp saker. Då menar jag allt. Allt från att prata med någon om något jobbigt till att plugga inför ett prov eller söka jobb. Detta har lett till att jag bl.a. inte umgås med vissa personen idag.Eftersom att jag skjutit upp att prata med dem om saker som hänt, t.ex. om de sårat mig och istället struntat i att prata med dem över huvud taget, resulterade det i att jag inte fått ut med de saker som jag behövt få ur mig. Jag antar att det är lite en av de anledningar till varför jag är som jag är.
Nu blev det väldigt djupt. För att visa att min tillvaro inte alls är så mörk, ska jag berätta hur min kväll nu ska spenderas.
Först ska jag plugga klart inför religions-provet imorgon. Sedan ska jag och A mysa ner oss i soffan och kolla en film eller dylikt.
Farväl
Dag 8. Åttonde punkten på LISTAN: detta ångrar jag

Jag ångrar att jag alltid skjuter upp saker.
Då menar jag allt. Allt från att prata med någon om något jobbigt
till att plugga inför ett prov eller söka jobb.

Detta har lett till att jag bl.a. inte umgås med vissa personen idag.
Jag har då skjutit upp att prata med dem om saker som hänt 
(t.ex. om de sårat mig) och istället struntat i att prata med dem över huvud taget. 
Detta resulterade i att jag inte fått ut mig de saker som jag behövt få ur mig.
Jag antar att det är en av anledningana till varför jag är som jag är.

Nu blev det väldigt djupt.
För att visa att min tillvaro inte alls är så mörk (Haha)
ska jag berätta hur min kväll nu ska spenderas:
Först ska jag plugga klart inför religions-provet imorgon.
Sedan ska jag och A mysa ner oss i soffan
och kolla en film eller dylikt.
Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback