2012-02-15

LISTAN

Tänkte försöka mig på något som jag sett många andra bloggare göra. Det verkar kul och ska därför ge mig på samma slags uppdrag. Jag ska varje dag i 14 dagar svara på dessa "frågor". Alltså kommer jag blotta mig själv för er. Missar jag en dag, gör jag två nästa. Ah ni fattar :) LISTAN startar från och med IMORGON.

Dag 1- 3 bilder på mig
Dag 2- 10 fakta om mig
Dag 3- vad jag ätit idag 
Dag 4- fem sanningar om mig
Dag 5- det här hade jag på mig idag
Dag 6- en dålig vana jag har
Dag 7- något jag längtar efter
Dag 8- detta ångrar jag
Dag 9- i min väska
Dag 10- en bild på mig som liten
Dag 11- något/någon som förändrat mig
Dag 12- mina rädslor
Dag 13- min favorit plats
Dag 14- det här saknar jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback