2012-02-19

Min värsta fiende...

...är nog facebook.
Vissa av ens vänner ska helt enkelt inte känna vissa människor, get it?

Jag ska förklara:
Du berättar saker för en viss person, personen visar sig inte kunna hålla detta för sig själv (vilket är tragiskt eftersom du aldrig berättar saker för någon och när du väl gör det, visar det sig att personen ifråga aldrig kan sluta prata om vad andra människor sagt och gjort )
Allt detta, och du ser att personen ifråga är vän med någon på facebook som du absolut INTE vill ska få reda på dessa saker om dig.
Genast börjar du tänka;
"Shit, shit..shit... Hur väl känner dom varandra? Borde jag bli orolig? Ringa personen nu och be på mina bara knän att han/hon inte ska säga något.. inte något om mig? VAD FAN SKA JAG GÖRA?!?!?!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback