2012-01-13

Djup dvala mot Skakig natt

Det känns som jag vaknat upp ur en lång och djup dvala. Somnade runt 1 igår och vaknade 15.00 idag :O !!! Alltså har jag legat i sängen som en död val i FJORTON TIMMAR!!! - Helt galet...
Nu sitter jag i sängen och borstar tänderna, fixar & trixar med Monster World och ska snart hoppa in i duschen.
Måste plugga också - fick veta igår att jag ska göra ett religionsprov nästa torsdag - looking forward

Ikväll då?
Jo, jag ska ut och skaka rumpa med bästa tjejkompisarna såklart ;) Det blir en sväng a la 360 ! Ses vi där?



Imorgon?
Bowla, äta och dricka gott med A, hans broder & syster med deras respektive! Det blir awesome!

Söndag?
För er som vill veta så är jag hundvakt till lille (lilla & lilla.. jah, hon är ju valp iaf) Harlie :)
Sen av mitt orespektabla liv? Vet inte.. Men det kommande 2 veckorna - start måndag- ska jag spendera min tid som kattvakt i en liten lägenhet för mig själv (not) i Abrahamsberg! (med A, såklart)

SHAKE YOUR BODY! / Miss J aka Sexilia
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback