2012-01-08

Makin an effort

Jag har seriöst små black-outs från igår. Inte kul! Ska fan aldrig dricka mer...
Börjar plugget imorn och första lektionen är med Mejer - FML
Har Historia tisdag, förvirrad över läxan - FML
Har ingen aning om varför jag har massa blåmärken över hela kroppen - FML
Gårdagen som skulle vara (trodde jag iaf) en mysdag med älsk, resulterade i utgång på ett ex antal olika ställen.
Kvällen började med att Alle bjöd mig på middag på Copperfield.
Julia kom dit sen och joinade oss på lite bärs.
Mötte Wille och Simon utanför helt random, bytte nummer skulle höras senare.
Jag, Alle och Julia drog till LionBar vid Odenplan där Quist jobbar, stötte på några jag kände där = random.
Sen drog vi vidare till Barcelona vid Tc, mötte några polare där och fortsatte drickande = tequila = förmodligen orsaken till mina kommande blackouts.
SEN drog vi med två andra polare till Entourage vid Kungsan, mötte en av polararnas flickvän där, Zimmi = världens sötaste och även hon rätt tankad.
Senare när jag kände mig väldigt över-förfriskad spilttade vi på oss och jag och Alle drog till MAX mittimot sen tog vi taxi hem = kommer inte ihåg taxiresan över huvudtaget...
Och NU sitter jag här i min säng och har ångest inför morgondagen.
Äh, tar nog och dricker mitt te nu och kollar klart min bästaste serie Supernatural!
HARE! ;)
Bilder kanske från igår kanske dyker upp på bloggen, stay tuned!

Kommentarer
Postat av: med stort A

ofta du har bilder från kvällen ?!

2012-01-09 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback