2012-01-24

Mellan Himmel och Jord

GAAAHH Hade helt glömt bort historian och IR- läxorna... Måste...fixa...ikväll...
Plus att jag måste läsa ut Desert Flower till på fredag. Vet någon hur man kan pausa tiden så man slipper stressa?

Jaja... De löser saj, som jag sa till Jossan på chatten...

Nu har jag mellanlandat hemma på Kungsholmen hos föräldrarna för att käka middag, sen bär det av ut på vägarna med far min... Watch out säger jag bara! :P Nej men, jag är rätt bra på att köra bil. Lite GUBBstopp här och var bara, det är alltid någon annans fel dock, bara så ni vet xD

Jag har upptäckt att jag inte bloggat på länge vilket jag vanligtvis brukar tycka är kul. Tror att min blogg behöver fräschas till faktiskt. Jag får välla ta och fixitrixi med det när klockan stannat.
Nu börjar det osa mat i stugan.. Jag är galet hungrig.. Som alltid ;)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback